BUJ

Saliekams saturs

Kā pārbaudīt pasūtījuma statusu?

Informāciju par Jūsu pasūtījuma izpildes gaitu nosūtīsim uz Jūsu e-pasta adresi. Turklāt pēc pieteikšanās savā kontā jums būs pieejama visa informācija par jūsu pašreizējiem un jau izpildītajiem pasūtījumiem: statuss, saturs, norādītās adreses utt.

Cik ilgi es gaidīšu sūtījumu?

Uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet informāciju pa e-pastu ar saiti, uz kuras jānoklikšķina, lai apstiprinātu pasūtījumu – tad mēs sāksim tā realizācijas procesu. Informācija par Jūsu pasūtījuma statusu uz Jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta pastāvīgi.

Pakas saņemšanas datums = nosūtīšanas datums + piegādes laiks

Piegādes datums ir atkarīgs no preču pieejamības un izvēlētā maksājuma veida, savukārt piegādes laiks ir atkarīgs no jūsu izvēlētā piegādes veida.

Kādas ir piegādes metodes?

Atkarībā no pasūtīto preču daudzuma un svara, izvēlētā apmaksas veida un savām vēlmēm, Jūs varat izvēlēties vienu no sekojošiem piegādes veidiem:

Piegādes metodes

Saņemšana DPD Pickup punktā 1,96 € - pasūtijumiem virs 30 EUR - bezmaksas.  Piegādes laiks visā Latvijā ir 1-3 darba dienas. 

Saņemšana Vienipack Pickup vai pakomātā 2,25 € - pasūtijumiem virs 40 EUR - bezmaksas. Piegādes laiks visā Latvijā ir 1-3 darba dienas. 

Saņemšana Omniva pakomātā 2,50 € - pasūtijumiem virs 40 EUR - bezmaksas. Piegādes laiks visā Latvijā ir 1-3 darba dienas.

Piegāde uz mājām ar DPD kurjeru 5,50 €  - pasūtijumiem virs 50 EUR - bezmaksas. Piegādes laiks visā Latvijā ir 1-3 darba dienas.

Kā apmaksāt pasūtījumu?

Apmaksas veidi:

Bankas maksājumi - no sava bankas konta. Tā ir ātra un droša apmaksas metode, ar kuru par pirkumu var norēķināties tiešsaistē. Lai veiktu maksājumu, izvēlies savu banku, autorizējies un apstiprini maksājumu.

VISA, MasterCard, Maestro maksājumu kartes - veicot priekšapmaksu, jūs varat izmantot debeta un kredītkartes VISA, MasterCard, Maestro, ja esi aktivizējis iespēju drošiem pirkumiem internetā. To ir iespējams aktivizēt savā internetbankā.

Ar bankas pārskaitījumu - bankas pārskaitījumu var veikt uz priekšapmaksas rēķinā norādīto bankas kontu. Lūdzu, ievadi savu pasūtījuma numuru paskaidrojuma laukā, lai nodrošinātu, ka Tavs pasūtījums tiek apstrādāts pēc iespējas ātrāk.

Esto Nomaksa - apstiprini pasūtījumu tagad, un ESTO dos Tev 30 papildus dienas apmaksai. Saņem savu pirkumu un maksājumu veic pēc saviem ieskatiem nākamo 30 dienu laikā bez papildu maksas! Bez procentiem. Bez papildu izmaksām.

Esto 3 Nomaksa - maksāšanas metode ļauj samaksāt par pirkumu trīs vienādās daļās, trīs mēnešu laikā. Katra mēneša maksājuma summa tiek aprēķināta dalot pirkuma groza vērtību trīs vienādās daļās. Bez procentiem. Nav papildu maksas. Vienmēr pieejama pirmstermiņa atmaksas iespēja, papildu maksa netiek piemērota.

Izvēlies vienu no šīm maksajuma metodem Interneta veikalā beautymania.lv pie izraksīšanas maksājuma logā noformējot pasutījumu, bet par pārējo parūpēsies mūsu klientu dienests.

» detalizēts apmaksas veidu apraksts

Vai varu saņemt pasūtījumu personīgi?

Pašlaik nav pieiejams.

Kas ir atlaižu kuponi?

Daudzās reklāmas kampaņās saviem klientiem mēs piedāvājam atlaižu kuponus. Tie ir kodu veidā, kas jāievada grozā atbilstoši atzīmētajā laukā. Tādējādi tiks pārrēķināta maksājamā summa, ņemot vērā atlaidi.

Atcerieties, ka lielākajai daļai atlaižu kodu ir derīguma termiņš. Kad tas beidzas, atlaides kods vairs nav aktīvs – tas nepiešķirs konkrētu atlaidi.

Vai es varu saņemt PVN rēķinu?

Jā, par mūsu veikalā iegādātajām precēm varat saņemt PVN rēķinu. Šim nolūkam, veicot pasūtījumu, formā ar saviem datiem laukumā "Uzņēmums" norādiet rēķina rekvizītus. Ja piegādes adrese atšķiras no rēķina datiem, veidlapā atlasiet opciju "cita piegādes adrese" un norādiet adresi, uz kuru jānosūta pasūtījums.

PVN rēķina izrakstīšanas datums ir jūsu pasūtījuma nosūtīšanas datums. Šo datumu nav iespējams mainīt.

Kā es varu mainīt savu pasūtījumu?

Jūs varat mainīt savu pasūtījumu tikai līdz tā saturs ir pabeigts. Kad tas ir nosūtīts uz norādīto adresi, modifikācija vairs nav iespējama. Lai jebkādā veidā mainītu savu pasūtījumu (adreses maiņa, preces pievienošana pasūtījumam, maksājuma vai piegādes veida maiņa), lūdzam sazināties ar mums pēc iespējas ātrāk – vēlams pa tālruni: +371 27331118.

Es veicu nepareizu pasūtījumu. Kā to atcelt?

Jūs varat atcelt savus pasūtījumus tikai līdz saturs ir pabeigts. Kad tas ir nosūtīts uz norādīto adresi, atcelšana nav iespējama. Lai atceltu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk - vēlams pa tālruni: +371 27331118.

Kur ir mana paka?

Izvēloties kurjera piegādes iespēju, jūs saņemsiet e-pastu ar pavadzīmes numuru un saiti uz vietni, kurā varēsiet izsekot sava sūtījuma atrašanās vietai.

Vai pārdotajām precēm ir garantija?

Jā, mūsu veikalā pieejamajām precēm ir ražotāja garantija, kas ir spēkā Latvijā. Informācija par garantijas laiku atrodama preces aprakstā un ražotāju mājaslapās. Līdz garantijas perioda beigām ir svarīgi saglabāt pirkumu apliecinošu dokumentu (čeku vai rēķinu), kā arī oriģinālo iepakojumu. Tas ir pamats sūdzību iesniegšanai.

» detalizēta sūdzību iesniegšanas kārtība

Man ir problēmas ar pasūtīto preci. Ko tagad?

Pirms sūtījuma saņemšanas vienmēr pārbaudiet, vai tas nav bojāts transportēšanas laikā. Ja iepakojumam ir redzami ārējie bojājumi, iesakām atteikties no sūtījuma pieņemšanas un pēc tam sazināties ar mums pa tālruni: +371 27331118.

Ja vēlaties iesniegt sūdzību, lūdzu, pārliecinieties, vai par preci ir jāsūdzas mūsu veikalā vai pie ražotāja. Informāciju par šo tēmu var atrast garantijas talonā, kā arī produkta aprakstā mūsu vietnē vai ražotāja vietnē.

» detalizēta sūdzību iesniegšanas kārtība

Vai es varu atgriezt iegādāto preci?

Jā, jūs varat atgriezt interneta veikalā BEAUTYMANIA iegādāto preci, nenorādot iemeslu 30 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas. Tomēr uz šādām precēm nedrīkst būt lietošanas pēdas, tās nevar tikt bojātas, un tām ir jābūt oriģinālajā iepakojumā ar visu tā saturu.

» detalizēta sūdzību iesniegšanas kārtība

Bestselleri

1 no 25